Fullt ös

Har varit och kollat på gymnasium hela förmiddagen! Var först på Mikael Elias och sen på Thorildsplan, båda var jättebra, så nu vet jag iallafall mina topp 3:are, känns skönt!
Träffade Sofia på båda skolorna, våra mammor snackade om en resa i sommar, iiihh.
Guuud vad roligt, vi var ju i Grekland i somras, så det skulle vara suuuper att åka en gång till!
Efter gymnasiumbesöken så rullade vi hem till mina kusiner för lite fika och singstar, haha har blivit lite av en tradition varje gång nån fylller år där, lika skoj varje gång :D.
Jaaja nu ska jag hoppa in i onepiecen och sen kanske plugga lite :(

XOXO



Outfit!

Linne-Grekland
Kofta-Vila
Jeans- Gina

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0