Hemma..

Hejhopp galopp.
Idag har det varit en lång dag om man säger så, men det har varit mycket rolig och trevlig också:)
Runt 11 tror jag det var, åkte mamma och jag iväg till Farsta och hälsade på min kompis Hanna.
Där åt vi lunch och fikade lite. Jag, Hanna och hennes kille Victor tog sedan tunnelbanan till medborgarplatsen för att se på bio. Otur som vi har var biljetterna slut, så vi åkte tillbaka till Farsta och mamma fick skjutsa oss till Heron City ist. Men det gick bra.
Vi såg iaf "The girl with the dragon tattoo"
Den var helt ok, typ exakt lika dan som "män som hatar kvinnor"
Så nu börjar datorn ladda ur och jag ska unna mig en liten kvällsfika.
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0