Heyy

Dagen har varit rätt lugn och skön förrutom att jag vaknade upp med så fruktansvärd träningvärk!
Jisses måste varit gympan igår, vi körde badminton och använda ringarna, jaja.
Sen var ju jag och C i skäris en stund. När jag kom hem därifrån så har jag bara såsat runt hemma, inte sådär jätte intressant.

Imorn blire iallafall att åka iväg & köpa hantlar, här ska det tränas:D, hatar att man inte kan ut och springa eller kan och kan, kan man väl man jag känner inte för't inte när det är såhär kallt och snö-a-igt.
Yeah sen har man ju ett antal läxor att göra + att det skulle sitta rätt fint med ett liite renare rum!
Welll det ordnas imorn, nu ska jag gå ner och käka lite är hungrig heeela tiden, fkadösäkfä.
Sen blire några avsnitt av Gossipgirl.

XXO



Liten halv fin/ful bild from today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0