Visste ni att...

Jag älskar att bada
Jag vill bli fastighetsmäklare
Jag älskar grönsaker
Jag är nästan alltid hungrig
Jag har alltid velat bo i USA
Jag hatar när folk jämför sig med andra, gash jämför er med er själva!
Jag älskar att ha på mig solglasögon
Utsvängda jeans är bland det fulaste jag vet
Jag är närsynt
Jag älskar lukten av solkräm
Jag hatar när man inte kan vara glad för någon annans skull
Navel&öron piercingar är dom ända piercingar jag tycker är snygga
Jag längtar otroligt mycket efter sommaren
Jag tycker det är jättesnyggt att vara lång
Jag hatar när folk ljuger
Det första jag gör när jag går in på en blogg är att kolla om det finns en shopping kategori
Jag tycker det är jättesnyggt med tandställning, haha lite random



XOXO

/ Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0