.

Tre…
… saker som som är tråkigt att göra: Diska, plugga & vänta på försenade tåg/bussar/flyg/taxi osv.
… saker som jag är rädd för: Döden, FLYGA, huaaa, mörker.
… saker som jag vill lära mig: m-a-t-t-e, prata inför folk utan att känna mig obekväm, ta bilder bra
… saker jag ofta gör när jag är hemma: Äter, äter & äter
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: Utsvängda jeans, polotröjor, magtröja kombinerat med leggings.
… saker som får mig att må bra: Träning, kompisar, maaat
… favoritplatser: Hemma, Utomlands, stranden.
… matvaror som jag ofta äter: Sallad, nudlar, pasta.
… mål jag har: Få bra betyg på gymnasiet, bli stark, 
… starka egenkaper hos mig själv: Sjävlständig, positiv, glad
… saker som jag inte kan särskilt bra: Matte, sjunga, hålla mig undan från datan.
… saker som är väldigt viktiga för mig: Familj, släkt & vänner
… materiella önskningar: Nya kläder, Ny data, Nya parfymer
… djupa önskningar: att jag blir smart & får ett bra jbob, hittar en bra lägenhet, har råd att åka jorden runt med nära vänner.
… bloggar som jag läser flitigt: Kenzas, vänners
 
Xoxoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0