Confesssions

Jag är väldigt nyfiken av mig
Jag är beroende av facebook, instagram & twitter
Jag hatar kyla, hua.
Jag får lite småpanik när jag inser att jag glömt handdessi hemma när jag är ute någonstans
Jag är får ofta höra att jag är bra på att plugga
Jag tycker det är roligt att träna
Jag följer masssa olika serier som: Desperate housewives, Gossipgirl, One tree hill, Pretty little liars, Grey's anatomy, 90210 osvosv.
Jag försöker alltid ha koll på all gossip kring kändisar
Jag läser väldigt många bloggar
Julen är min favorit högtid
Idrott är mitt absoluta favoritämne
Jag älskar bikinis!
 
Ska flitigt fylla på min lilla samling snarast!
 
Xoxooxox
 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0