på språng

Halllo.
Har varit på språng hela dagen, det är därför uppdatering varit låg. Startade dagen med att åka och fixa pass vid Norrmälarstrand & som vanligt såg jag ut som en uppstoppad kameleont på fotot, men sånt får man leva med, bara 5 år tills man gör nytt.. Anyways, efter att passet var fixat så gick vi och käkade lunch på ett cafe, blev en cesarsallad för mig, smaskens!
 
 
Sen kände jag mig lite tvungen att kika i affärerna påvägen hem. Rätt coolt att man kan gå hem från stan egentligen. Hohoho nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen så ska ta och hjälpa till med maten nu. Visar bild senare på vad jag köpt.
 
Xoxo
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0