10 confessions

  • Jag vill inte gå på gymnasiumet, det känns så seriöst och då gäller det verkligen att plugga
  • Jag har jättesvårt för att ta emot komplimanger, vet inte riktigt vad man ska svara
  • Jag blir väldigt lätt generad
  • Jag är väldigt ofta nervös
  • Jag älskar iste
  • Jag gråter alltid om någon annan gråter, kan inte se andra ledsna
  • Höger är min fotosida
  • Jag har jättesvårt för att säga hejdå till folk, kan verkligen se framför mig hur jag kommer bada i mina tårar på skolavslutningen
  • Jag tycker det är jättekul att vara tjej, även fast det kan vara bajsjobbigt ibland
  • Mitt favoritämne är helt klart idrott, inget snack om saken!


R-A-R-T

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0