16 juni

Hello.
Kom hem från Sofias land igår, men internet har inte funkat här hemma så har inte kunnat skriva nåt.
Vi hade iallafall sjukt roligt, vi har gjort allt från solat, badat, åkt badring efter båten, käkat otroligt god mat, pratat massa tjejsnack, grillat & badat bastu. Otroligt kul kan jag verkligen säga!
Kommer lägga upp massa bilder sen när jag får dom.
Idag ska jag bara såsa runt, ska försöka fånga lite energi så jag orkar packa upp mina väskor. Måste säga att jag har världens träningsvärk från att åka i den där ringen efter båten man fick ju hålla i sig som fan för att inte ramla av, det gick dock lite bättre efter några åk, haha.

XO

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0