Bekännelser

Jag absolut hatar och är livrädd för fåglar, speciellt fiskmåsar, hua.
Jag försöker verkligen att undvika att gå på A-brunnar
Jag måste alltid vänta tills klockan är 10,15,20,25 osv tills jag kan gå iväg från datan, lite små jobbigt sådär
Jag äter minst en grapefrukt dom dagen, så smarrrigt
Jag kollar alltid upp stavningar på google översätt, innan jag publicerar något på typ engelska, känns awkward att skriva fel, hoho.
Jag goooglar allt verkligen allt, google är lätt världens bästa uppfinning, det och handdesin såklart♥
Jag använder ofta ord/meningar som: Rart, härligt, är det så?, Allidosingen då, tengo hambre osv.
När jag var liten mindre så åt jag nästan bara grönsaker
 
 
 
 
In action!
 
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0