Den tjugonde juni 2012

Dagen har som sagt spenderat med Chasse, vi hade väldigt trevligt och som vanligt försöker vi hitta på massa fancy saker och det är väldigt typiskt oss att köpa med oss lite mat och fixa ihop en god lunch och gå ut och äta någonstans! Mycketmycket trevligt måste jag säga.
 
Måste bara säga att jag tyckte jag var väldigt allärt imorse, jag gick nämligen upp runt halv 9 och gick ut och sprang, känner att det är på tiden att jag ska lära mig att hitta lite här vid mitt nya boende, sagt och gjort så sprang jag runt lite och upptäckte att det fanns ett jättemysigt badställe med soldäck ute på vattnet!
Så dit ska jag dra med Chasse nån dag.
JAjajajaj nu kurrar magen så ska se om det finns någe att äta.
 
XO
 
 
/ S
 
I try to be cool as usual
 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0