Lista jag snodde från fias kompis... :D

*Vilken svordom använder du mest? Jag använder inga fula ord!
*Äger du en iPod? Nej det tror jag inte.
*Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:37 (pappa) 06:30 (mamma)
*Hur många resväskor äger du? 2
*Använder du flip-flops? Sällan
*Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den!
*Vilken var den senaste filmen du såg? Jag minns att den var bra... :/
*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän!!!
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Något onödigt bra för att :))
*Har någon någonsin kallat dig lat? Nejnej
*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nejnej
*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Men poo balls.
*Vad åt du till middag senast? En pizza :D
*Använder du huvtröjor? Ja för de är så mysiga!!!
*Kan du vissla? Javisst!
*Vem var den senaste som ringde dig? Mamma, hon ringer mig varannan minut.
*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja när jag står framför dem så.. :(
*Vilket riktnummer befinner du dig i? Hej.
*Tittade du på tecknat när du var liten? Ja Arthur :D!
*Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 1256 kvm2
*Hur många syskon har du? 1 hel, 1 halv, 2 ingifta
*Är du blyg inför det motsatta könet? Bara om det är någon jag gillar.
*Vilken film kan du alla replikerna till? "the fabulous life of chasse"
*Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 stycken.
*Läser du för skojs skull? Nej bara när jag blir tvingad :(
*Pratar du några andra språk? Svengelska, engelska och spanska med. skolans städerska :D
*Diskar du din egen disk? Nej diskis maskinis gör det och jag diskar hans.
*Har du en stationär dator eller en laptop? Båda.
*Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid kanske men ibland..
*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ne.
*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om han insisterar.
*Kan du kasta macka? Yes!
*Har du någonsin varit på Jamaica? Nope.
*Vad har du med dig in på bion? Nåt från Willys :)
*Vem var din favoritlärare och varför? Britt och Marianne :))))
*Vad har du för väder? Uppehåll.
*Har du en blogg? Nej det tror jag inte.
*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Knäpp, rolig, och söt
*Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungerar alltid.
*Vilken är din favoritfrukt? Går i perioder..
*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ha nej!
*Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16.
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? För lärare och Emma Louise JA, annars NEJ.
*Vad var det senaste du åt? En jordgubbe :))
*Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa tyckte att det var ett sånt fint namn(?)
*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det inte är lätt.
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nejehhhh
*Tycker du om att krama folk? Ja kramis :)
*Skulle du säga att du är trendig? Nej jag är chasse!
*Äger du en digitalkamera? Nej jag äger 4
*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag vet inte.
*Vad är du allergisk mot? Chasse.
*Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nejnej.
*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Sigge.
*Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Vet icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0