Mys

Dagen har varit jättemysig, åkte ju som sagt tidigt ut till landet med mina kusiner och morbror. Pappa och min morbror fixade och trixade med våran båt, medan jag och kusinerna underhöll oss med allt från solning till Yatzy, dom tröttnade dock på att spela efter ett tag då jag utklassade dom gång på gång, haha näj då skämtosido!
Är jätte taggad inför imorn då jag ska träffa alla mina älskade tjejer och gå ut och äta middag och sen rulla vidare till Tullinge för filmkväll och ev nattbad! Fredag blir lika rolig, för då ska vi alla hem till älskade Dina och grilla & ha det allmänt mys. Härligt!
 
Xooxo
 
Hittade ännu en bild från skolavslutningen, riktigt rar! Dock är inte riktigt hela klassen med.
 
/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0