Sista riktiga skolveckan är avklarad


Kan inte riktigt fatta att jag går ut grundskolan nästa vecka, det känns verkligen så otroligt sjukt.
Och med det så kom jag på att jag måste komma på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen.
Jaja det ser iallafall ut som första sommarlovs veckan kommer bli grym, efter skolavslutningen åker alla hem till Olivia och käkar lite brunch och sen kanske vi går ut på kvällen och gör något och sen dagen efter ska vi åka till Sofias land och vara där, kommer bli galet kul. Ser fram emot det lite men ändå inte, med tanke på att skolan har slutat då. Juste en kul grej som hände idag är att vi fick läsa våra brev som vi skrev till oss själva i 6:an, det var alltså meningen att man skulle skriva ett brev till sig själv när man gick ut 9:an och det bjöds på många skratt vill jag lova!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0