20 mars



HEY.
Denna dag har varit lite sisådär lite halvseg då & då! Hade ju nationella prov i engelska idag, den muntliga delen, det gick väl helt ok, men det är skönt att ha gjort det nu, nu är det bara matte kvar och dom skriftliga delarna i engelska. well well nu sitter jag här i min säng och degar, måste plugga tills idrottsprovet vi har på fredag och på lite spanska. Anyways så klickar jag runt på lite olika hemsidor och ser hur mycket fint som har kommit in i butikerna & eftersom jag ska jobba med Olivia på lördag, så får vi lite pengar och hade då tänkt att shoppa en massa, plus att barnbidraget kom idag! woooppp.
Well well well nu ska jag dra mig mot duschen så jag vaknar till lite sen studera

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0