2012-03-11

Insåg nu när jag skrev rubriken att det snart har gått halva mars månad! Jössses vad tiden rullar på.
Påminns även av min mobil varje dag hur många dagar det är kvar till skolavslutningen och det är endast 94 dagar :o. JAJA den här dagen har varit rätt seg framtills 4 då jag drog mig ner mot bussen för att åka iväg & träna med sofia&rebecka, jag kan tala om för er att det var en ''nära döden upplevelse'' vi gick på ett intensivpass och det var väldigt... intensivt om man säger så! Vi gick ju på det förra veckan också fast med en annan ledare.
Well welll nu kom jag på att jag har hemkunskapsprov imorn och nationella på onsdag så ska väl kolla igenom det lite.

XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0