2012-03-24

Hey.
Har precis käkat middag nu, kom hem runt 6 efter att ha varit och jobbat i stan med Olivia hela dagen, vi har haft väldigt trevligt:) När vi äntligen blev klara efter ca 6 h jobb så tog vi en runda på stan och kika lite i affärerna,
hann endast köpa ett linne, men funderar på att åka till Skärholmen imorn, vi får se.
Måste hinna städa i mitt rum ikväll eftersom att vi har visning av vårat hus imorgon & då måste det ju vara städat och fint! Wellwell ska nog sätta igång med det och sen hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, sen får vi se vad som händer sen.

XO


Här har vi äntligen packat klart ca 775 st godispåsar!

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: william

mycket godis:D



Och säg gärna vad ni tycker om mina "The Evil Queen" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-24 @ 19:35:38
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0