23 mars

HEY.
Denna dag har varit oootroligt varm och soolig & det är ju ytterst trevligt, vi satt ute i solen idag på svenskan och plugga, det var mys på hög nivå!. Annars så har var dagen varit lite mi&mjä har varit så oootroligt trött hela dan.
Well well ikväll ska jag bara vara hemma eftersom att jag ska upp tidigt imorn och åka och jobba med Olivia!
Lite sunkigt för jag hade bestämt trevliga planer för kvällen, men för att vara säker på att jag kommer upp blir det bäst att stanna hemma, rätt skönt också eftersom att jag är så trött.
Ser ändå fetttt ifram emot imorgon då jag och Olivia ska spendera hela dagen tillsammans :)))
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på massa serier.

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0