de e tufft

Hey.
Fy bubblan vilken seg dag, startades med nationella prov i fysik som pågick i 2 h & det var inte det lättaste om man säger så, om jag har tur får jag iallafall godkänt, efter det hade vi rast och sen var det dags för en till del inom nationella en lab.rapport, den var lätt så det kändes ju bra iallafall!
JAJA sen hade vi lunch och sen kollade vi på film eftersom att alla var så såsiga.
Min största önskan för tillfället är att denna jävla förkylning/pollen/damm eller vadfan det nu är ska sluta leka med mig, det är inte kul längre, man blir så trött och allmänt seg, så idag ska jag inte röra mig en meter ifrån sängen utan bara spendera hela kvällen framför tv:n guud så sköönt, läxor får vänta ett tag nu!
Kanske sneakpeak:ar lite på spanskaglosorna men näää.


XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0