Halvstudiedag

HEY.
Idag hade vi endast 3 lektioner och när dom var slut så rullade jag, Olivia & Sofia till Huddinge centrum och där käkade vi lunch inne på Mcdonalds, som förövrigt nästan hela våran skola gjorde, eftersom alla hade halvstudiedag idag. Efter denna glamorösa lunch så gick vi till gymmet och tränade i en timme.
Och sen gick vi tillbaka till huddinge och där for sofia iväg till sin fiol och jag och Olivia gick till H&M en snabbis och där köpte jag en mascara & sen satte vi oss ute i solen och käka årets första glass utomhus!
Ytterst trevlig må jag säga. Sen tog vi bussen hem & på bussen möttes vi av en proppfull buss med massa typ 10-åringar som satt och sjöng " det var bill och busan och jag, lalalallalal" jag vet inte hur många gånger!!!, lite små irriterande sådär, wellwell väl hemma tog jag en dusch och sen nu så ska jag fortsätta studera idroott.

XO


Sofia x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0