Lördag

Häjsan!
okej, jag är medveten om att jag bloggar jättedåligt och tråkigt och jag tänker inte klaga på massa dåliga bortförklaringar.
Iaf gick jag upp tidigt imorse, typ vid 8. Jag och Erica har bestämt oss för att komma iform genom att springa tidigt varje lördagmorgon. Vi var faktiskt riktigt duktiga och jag har kännt mig pigg o glad hela dagen :O didn't see that one coming..
Men nog om det! Annars har jag varit o handlat med mamma, hämtat pick och pack hos pappa och även gjort iordning min gamla gitarr som stått och dammat i ett hörn.
Imorrn ska jag kanske shoppa lite, vill också gå på bio! Juste sen vare non rapporter jag skulle göra också!
JAJa, nu ska jag fortsätta kolla på how I met your mother.
Vi hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0