sakfäölllllllllvnmäasdö

HEY.
Nu har jag precis duschat och innan det har jag hunnit med alla min planer för kvällen: bytt lakan, pluggat & fixat med min tvätt. Så det känns ju finfint må jag säga. Nu är jag lite smått uttråkad och funderar på att fixa väskan tills imorn så att det inte blir så stresssigt. Imorn har vi iallafalll halv studiedag, så vi slutar efter lunch vilket innebär att vi endast har 3 lektioner, trevligt. & Efter skolan åker jag och girlsen och tränar lite:)
För er som vill veta så har jag otroooligt växtvärk i båda mina ben :( känns lite bävrigt, men nu ska jag rulla ner till köket och se om det finns något gott.

XO


HAHA asså jag har bara fula bilder på mig och Gabbi på min mobil:D

Kommentarer
Postat av: gabbi

Men nej vad söt du är! HAHA jag ser ju ut som en plastikopererad anka HAHA

2012-03-22 @ 14:36:39
URL: http://puzllo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0