Onsdag

Helllo.
Dagen har bestått av studiepass, där jag räknade färdig alla uppgifter i matten, så att jag och Erica kan "chilla" på nästa lektion, sen tränade vi även på våran pjäs om Romeo&Julia, härligt att man ska spela att man blir knivstucken i magen, precis vad jag känner för att göra inför hela klassen, woooho liksom.
Hur som haver så åkte jag, EmmaL, Chasse och Erica till donken efter skolan och satt där och pratade och åt food, vilket var trevligt.
Nu ligger jag i sängen och ska försöka skriva lite på hemtentan i naturkunskap, har en känsla av att det kommer ta 43432 år, så ska sätta igång, och NEj jag tänker defintivit inte välja naturkunskap 2 i tvåan, neverever liksom.
Jajjajaj heido.
 
xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0