29 oktober

Hej.
Nu är det snart dags att bege sig iväg och det kryper i hela kroppen, jag som är flygrädd vill bara vara framme och helst av allt skulle jag vilja slippa vägen fram till London. Så om jag nu skulle dö i en flygkrash så har jag haft ett trevligt liv, med rara vänner!
Hur som helst så har jag under dagen gjort lite allt möjlitg, målat naglar, städat, packat, växlat pengar och strykt kläder. Nu ska jag snart gå och lägga mig för ska nämligen upp runt 6 imorn, vilket kommer bli tungt om jag inte lägger mig snart.
Jag har fixat tidsinställda inlägg under det 2 första dagarna jag är borta, men ska försöka skriva lite där, för om jag inte minns fel var det gratis wi-fi på hotellet!
 
xo
 
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0