Bekännelser/ tidsinställtt

Jag har ingen blodcirkultion i fötter och händer vilket resulterar till att dom har en härlig lite blåaktig nyans.
Jag gillar ingen speciellt musikstil, utan gillar allt från nytt till 80-tals musik, hahah.
Jag föredrar silver smycken före guld
Jag är en väldigt organiserad person
Jag tycker det är väldigt ofräsht att bita på naglarna
Jag kan absolut inte dansa
Jag är totalt skräckslagen för spyor
Jag har alltid stressigt på morgonen oavsett vilken tid jag går upp, slutar alltid med att jag får springa till tunnelbanan och missar den.. Tidsoptimisten.
Jag är varken en morgonmänniska eller nattmänniska
Jag får ofta höra att jag kan härma Gunilla persson bra, haha vilken merit liksom!
 
 
xo
 
/S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0