Fredag/Lörsda/Söndag

I fredags var jag ju som sagt på bio med Chasse, Karin och Erica & såg Paranormal Activity4 den var svinläskig, men långt ifrån så läskig som jag trodde. Efter det åkte vi hem till Chasses pappa och snackade hela natten.
 
På lördagen åkte jag och Erica hem rätt tidigt, väl hemma åkte jag iväg med mor och far till netonnet och pappa köpte en surfplatta och så besällde vi äntligen en ny telefono till mig, dock rätt dyrt för min ekonomi, men vad ska man göra om man är så klumpig som mig.
På kvällen kom Sofia och hennes mamma hem till oss och vi käkade middag och pratade om London, snart är det nämligen dax!
 
Idag har jag bara gjort tråkiga måsten, som att städa, plocka undan, strykt kläder och försökt plugga lite, det går sådär. Den här veckan har vi 3 redovisningar, huu. JAJA måste iallafall fortsätta skriva min text på spanskan nu.
 
 
Adios!
 
xo
 
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0