Tired

Hej igen.
Har precis duschat och innan dess har jag skrivit klart mitt tal till Yassi. Min mamma fick läsa det och tyckte det var supergulligt, haha. Är rätt nöjd, hade gärna velat lägga ner mer tid på det, men eftersom vi har så mycket i alla andra ämnen har jag inte tid med det. Idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig i tid. Japp, jag vill se någerlunda levande ut när jag kommer till skolan imorn efter som dom senaste dagarna har varit kaoz som våran idrottlärare säger. Och jag får absolut iiinte missa tunnelbanan imorn eftersom vi ska träffa rektorn i skanstull.
 
xo
 
Fick lite kläder av Chasse idag, woooho.
Sunkigt bild,  I know..
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0