16 oktober

Hej.
Igårkväll hade vi superroligt hemma hos Amanda. Startade med kramkalas och sen var det oavbrutet prat om allas gymnasium och diverse gossip. Det bjöds på suupergod hemlagad kinamat, vilket jag aldrig ätit förrrut så det var spännande. 
Kvällen var iallafall super lyckad och ser framemot nästa gång alla vi tjejer ska träffas! Saknar dom såå!!
 

Idag då, jo jag vaknade runt 12 och var fortfarande super trött men masade mig upp och käkade frukost.
Efter det fastnade jag vid datorn, var super seg och kunde inte riktigt vakna till. Så bestämde mig för att gå ut och träna, vilket var svinjobbigt men väldigt skönt efterråt. Efter det blev det storstädning av mitt rum samt massa matte pluggaande & dra mig baklänges vad svårt!   JAJA nu ska jag ääntligen sova.
 
xo
 

Jajamän, här sitter jag och Amanda ihoptejpade på bildlektionen. Tror det finns en liiten anledning till att jag endast fick G i bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0