25/9

Hej.
Dagen startade med inställd idrottslektion, så istället åkte vi tillbaka till Skanstull och fikade, mysigt!
Efter det var det matte, hade vikarie och jag och Erica orkade inte jobba speciellt mycket.Sen var det naturkunskap, vi fick sluta en halvtimme tidigare vilket var svinskönt! Då åkte jag och Chasse in till stan och kikade i affärer bland annat på Lindex för att kolla missoni kollektioen, dock var typ allt slut redan.
Nu ska jag duscha för jag insåg att jag glömde böckerna med instuderingsfrågor i skolan så kan visst inte plugga.
Ska bara ta det lungt för jag har blvitit förkyld igen, ådåfsdfsd, snacka om att det kommer hålla på såhär efter den här sol-lösa sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0