hejsan

Regn idag också! Jag ska berätta att nästan hela gårdagen var en maoam dag (riktigt dålig dag), det regna hela tiden, förseningar i tunnelbanan, och massa annat. Det enda som inte var maoam var när vi chilla på donken :ppp och när jag och Erica åkte och surprise:ade EL med chips, godis och film.
Iaf har jag bestämt mig för att sluta äta maoam och klaga hela tiden :) Så just nu längtar jag till måndagen faktiskt! Klara är så himla kul och på måndag händer det nåt spännande :)) haha

What's more, jo runt 4 åker jag hem till pappa för att vara barnvakt åt linus, har bestämt att vi ska kolla på film och beställa pizza och sånt nyttigt.
Här kommer lite bilder från dem senaste dagarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0