Onsdag

Hej.
Dagen har rullar på superfort tycker jag, första lektionen hade vi mentorstid, efter det skulle vi ha studiepass men istället hade vi tårtbakartävling, vi tävlade om i vilken ordning man ska springa ut när man tar studenten, vi kom på delad 3:a vilket var rätt sunkigt haha, men man kan samla fler poäng i kommande tävlingar, så det blir nog bra!
Annars så hade vi bara spanska och det rullade på fort. Väl hemma så pluggade jag engelska och historia, så nu är äntligen alla läxor klara, puu.
Har även hunnit träna idag! Drog ut och cykla med far, vi körde Kungsholmen runt, som är ca 8km så det känns brabra.
Nu ska jag skölja ur hårinpackningen sen käka lite sen ska jag sova är helt slut.
xo
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0