Tisdag

Hello!
Idag har det varit en annan trevlig dag på klara södra. Jag ser fram emot fredag då alla vi tjejer ska fika/äta efter skolan.
Iaf, direkt efter skolan åkte jag till skärholmen, i desperat behov av att köpa nya kläder! Jag har verkligen ingenting fint längre, om jag någonsin ens haft det!!
Jag köpte 2 bas tshirtar, ett halsband, och två tröjor från second hand.
Ni ska veta att det värsta med att ha skilda föräldrar är att man har två garderober som man måste underhålla, hatar det!! Då blir det såklart att dem finare kläderna hamnar hos en den ena föräldern och hos den andra har man bara skräp.....
carele-ss:

ugh
Sånhär ordning vill ja ha i min garderob, tänk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0