Friiiday

Halloj.
Jag och Chasse åkte tidigare till skolan idag även fast vi inte började förens vid kvart i 1. Vi skulle förbereda oss inför talet vi skulle hålla i svenska nationella, jag hade försökt intala mig att jag inte behövde bli nervös eftersom jag bara skulle framföra det inför mina vänner. Men ack så fel jag hade, jag blev jättenervös och skakig, dock tyckte jag det gick heelt okej förrutom att jag läste rätt fort.
Annars så lider jag av att vara allergisk nu när tiden för vår är kommen, har så ont i ögonen när jag är ute, hu hu.
Ialllafalll så ska jag hänga med min mamma ikväll eftersom jag aldrig gör det nuförtiden, så det blir nog brabra.
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0