18/8

Halloj.
Då var det redan min sista kväll på sommarlovet, det har gått så fooort. Alldeles för fort. Dock har det varit ett riktigt bra lov då jag har jobbat, träffat kompisar som man vanligtvis inte har tid att träffa och varit i Cypern!
Dessutom har jag och Chasse alltid London att se fram emot i höst, så det ska nog gå an.
 
Idag har jag flängt runt överallt. Först så har jag varit med mamma i Fridhemsplan där vi åt lunch och kollade i affärer, jag köpte en stickad tröja. Efter det åkte jag och pappa och köpte en ny ordenador till mig, är så glaad. Min tidigare data har sjungit på sista versen så länge jag kan minnas så jag är super nöjd.
Sen har jag hunnit med att handla och städa mitt rum. Nu ska jag kolla på någon serie som får mig på gott humör under mina sista timmar av sommarlovet...
Har har vi min lilla ordenadooor.
 
/S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0