2013-08-22

Hej.
Jag är lika dålig på att blogga som jag är på att äta en måltid på 5 minuter. Alllafall så har den här torsdagen rullat på, imorse kändes det riktigt tungt att gå upp för att ha matte klockan 8:30 men även det gick an.
Idrott och samhällskunskap hade vi också innan vi äntligen fick sluta för dagen. 
Efter skolan åkte jag till synoptik för att byta ut mina linser då jag ska ändra styrka, tror ni de hade några linser till mig där eller, näää. Så jag åkte vidare till Fridhemsplan där jag skulle byta en tröja som jag köpte häromdagen då det var ett hål i den. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta tag med algebra, looovely.
Ps. imorgon börjar jag klockan kvart i 12, vilket innebär sooovmorgon. Ds. (Sarahhh gardsmoo style)
 
 
Häromdagen hittade vi ett hål i väggen och givetvis vill vi veta vad som fanns där inne så Chaspan tog sig en tittt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0