26/8

Hallloj.
Har flängt runt överallt idag känns det som. Innan jag åkte till skolan åkte jag nämligen förbi mammas jobb för att lämna hennes mobiltelefon eftersom hon hade glömt den hemma, sen vidare till Skanstull där jag träffade Alexandra och Erica för att köpa diverse fika eftersom att Emma Louise fyllde år igår.
Efter det åkte vi till skolan för att ha svenska, 2,5h lektionen gick snabbt idag vilket var skönt. 
Eftersom det var vår enda lektion för dagen så åkte vi till Skanstull där jag träffade min kusin för att ge henne kläder som jag inte längre vill ha och hoppade efter det på tunnelbanan till S:t eriksplan för att gå till synoptik och byta linser. Väl hemma gjorde jag spanskaläxa som jag precis har renskrivit, puuuu.
 
/S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0