Dagen innan igår, igår, idag

I onsdags överraskade jag, Erica, Emma Louise och Alexandra chasse eftersom hon har fyllt år. Tanken var att Karin också skulle vara med, men så blev det tyvärr inte. Hela överraskningen i sig gick inte enligt planerna men jag tyckte det var brabra ändå!

Igår var jag i stan och fixade med min lön så att den sattes in på mitt konto samt åt lunch med min mamma under hennes lunchrast. Resten av dagen satt jag i solen eftersom det troligtvis var en av det sista soliga dagar för den här sommaren, huu tanken gör mig deprimerad.

Idag har jag varit i stan med Sofia. Vi har kikat i affärer och ätit lunch. Vilket har varit super trevligt. Jag köpte bara ögonfransfärg.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0