2013 i en lista

Vilka var det bästa höjdpunkterna 2013?
När jag åkte till Cypern&London med yassi, The killers konserten, Romme med skolan osvosv,




Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, är rätt dålig när det kommer till nyårslöften.


Vilka länder besökte du?
Cypern & Storbritannien

Vilket datum från år 2013 kommer du att minnas?

HELA SOMMARLOVET

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nix

Bästa köpet?
Min ordenador<333 y mina ray ban aviator
 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Våren och sommmaren.

Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ner mer tid på mina amigos

Vad spenderade du mest pengar på?
Heelt klart ätbara saker, men även en del kläder.
Sooo much foood, sooo much love<333

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat över  diverse onödigheter.

Favoritunderhållning?
Mina älskade serier <3333

Bästa boken du läste 2013?
Oj, läser inte speciellt mycket friviligt men någon av Hunger games böckerna.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Min födelsedag har inte inträffat än.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2013?
"Move in the right direction" HAHAAH

 /S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0