lite bajs på allt najs

Hello!
Jag är ledsen för att jag inte skrivit något på några dagar men har haft alldeles för mycket att göra!
Men om man ska summera kort om dagarna då, i torsdags mådde jag jättedåligt och fick feber efter att ha tagit vaccin, så jag gick hem från skolan och var hemma hela dagen igår. Senare på kvällen igår gick jag på bio och såg a good day to die hard, den var pretty dålig.
Idag har jag varit i skäris med erica och talkat lite serious stuff, sen framåt kvällen ska vi åka hem till fia och hänga där lite ;))
Men iaf, ja har joinat iphone community nu, blev tvungen att köpa en ny mobil eftersom att min blev stulen och då fick det bli denna. Helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0