Torsdag

Dagen har varit helt okej även fast jag hatar alla lektioner vi har på torsdagar.
Idag fanns det möjlighet att skicka ett litet hjärta med ett meddelande på till någon i skolan, så det roade jag och Erica oss med hahahhahah. Vi kom på en mycket fin liten vits som vi skickade iväg, hohooh.
Wellwell jag trodde att jag behövde skriva ett manus till vårat radioprogram ikväll men njää, det skulle tydligen in efter lovet så det var ju sköönt. Ska alltså bara göra ett flygblad till företagsekonomin och det går ju på ett nafs ;).
JAJA, hoppas alla har haft en trevlig alla hjärtans daag.
 
xp
 
Embedded image permalink
Såna här rara ord prydde allt ifrån toaletterna till korridorerna. Alla är så kreativa och duktiga på Klara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0