Årsresumé - Del 4

Oktober:
I oktober umgicks jag en massa med Klara människorna på fritiden, allt från bio där vi såg Paranormal (huu vad läskig), till tacos eller pizza kvällar. Och i slutet av Oktober åkte jag till London med Sofia, hennes mamma och min mamma. Resan bestod av shopping, god mat och trevligt umgänge!
 
November:
I november spenderades ytterligare två dagar i London innan det var dags att bege sig hemåt. Dagen efter att jag kom hem från London blev det Sushi med Chasse, väldigt efterlängtat!
Jag gick även på bio och såg Breaking Dawn som för övrigt var svinbra!. Jag färgade mitt hår brunt och jag fick äntligen en ny telefono.
 
December:
I december firade jag pappa 50 årsdag, jag drack te i min fula julkopp varje helg, införskaffade mig nya stickade tröjor, hade pulkaåkning med klassen. Vi slet som tusan i skolan den sista tiden innan vi äntligen fick jullov. Slutligen firade jag min 16 års dag och firade nyår med riktigt härliga vänner!
 
xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0