min helg

Halooo!
Har inte bloggat så mycket så tänkte därför berätta lite hur min helg har varit.
I fredags åkte jag och Erica över till Emmalollan och hade en liten myskväll där med girltalk och sånt, vi sov över där också. Really nice!
Igår åkte vi hem riktigt sega och trötta, och planen var egentligen att jag skulle till landet på släktkalas. Men jag stannade hemma istället och vilade upp mig för att senare på kvällen gå på bio med Erica och se Djando.
Den var faktiskt riktigt bra, lite lång men ändå väldigt spännande!
Efter åkte vi hem till Erica och somnade ganska så fort.
Nu idag är väl planerna att packa och åka hem till pappsen.
Trevligggt!
Har inte så mycket mer att berätta så vi höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0