Yassi did a lista

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Mamma
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Mr Kevvan

IDAG
5. Kläder: väldigt ordinärt
6. Bättre än igår: Nej för igår var det SupeNice studiedag!

IMORGON
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Rocka fett under yolo onsdagen... neee skojja nothing speciaal.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Alla besvikelser på vägen hem..

FAVORIT
10. Nummer: 8694039
11. Färg: "Jag heter Jasmine och gillar blått"
12. Årstid: Summer
13. Saknar du någon?: Mjaaaap
14. Humör för tillfället?: sisådär

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: went for a pee
16. Vad åt du sist?: Potato
17. Vad irriterar du dig på?: Att inget blir som man villll
18. Tror du på distansförållanden?: Bra fråga till mig som inte haft nått. SkOjA
19. Vem tänker du på just nu?: Han med röda mössan, byxorna och skåpet. SkOjA
20. Tror du att personen tänker på dig med?: HAHAHAHA roligaste jag hört!!!
21. Vart reste du sist?: eeh
22. Vad gjorde du igår kväll?: handla med Erica och käka kladdkaka med henne och Emmalollan :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Jag är en mini Maria :)
24. Ler du ofta?: Ja
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: käärleek <3333333333
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: pfff om jag ser nån vilket aldrig händer
27. I vems säng sov du i igår natt?: HAHAH min.
28. Vilken färg har din tröja?: Blå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja annars skulle jag fortsatt juöö
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: hmm
31. Gråter du när du skadar dig?: Nopp oftast inte

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja det skulle jag väl påstå!
33. Vad gör dig glad?: Mis amigoos <3
34. Önskar du att du var lyckligare?: Opp
35. Är lycka överskattat?: Nejee
36. Kan musik göra dig glad?: Ap

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: möjligtvis
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: möjligtvis
39. Har du en flick/pojkvän?: HAHAHAH nepp
40. Är du nöjd med det?: HAHAHA noop
41. Är du kär?: Im feeling it.. SkOjA

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Jag hatar ingen, bara ett uttryck jag kan använda ibland.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej?!
44. Är du en mobbare?: No
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: No but my heart has, neh jag vet faktiskt inte.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Mja

FARLIGHETER
47. Dricker du alkohol varje helg?: HAHAH stupiid questionnn
48. Har du tagit droger?: Nopp
49. Skulle du kunna testa droger?: No
50. Har någon varit otrogen mot dig?: nehe
51. Har du rymt hemifrån någong gång?: JA, Yassi is a rymmare
52. Har du blivit jagad av polisen någon gång?: Nopp
53. Har du varit i ett slagsmål?: Nop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0