15 juni

Hej!
Har inte skrivit något nu på 3 dagar, shame on me. I torsdags var jag iallafall på Södertörns skolavslutning med Rebecka och Olivia, vi skulle säga hejdå till vår gamla lärare som ska flytta från stockholm, olyckligtvis var inte han där vilket var lite surt. Däremot träffade vi massa andra välkända ansikten och det var ju trevligt.
Efter det träffade jag mamma i stan för att växla pengar och köpa diverse saker till resan.

Igår gick halva dagen åt till att sova och när jag äntligen vaknat städade jag mitt rum och kollade på mina älskade serier och snapchata såklart!

Dagens planer är att packa packa packa och ikväll ska jag till Emma Louise!

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0