Onsdag- fredag

 

 
Har glömt att blogga på några dagar för jag har gjort massa annat. Efter skolavslutningen var jag, Erica och Emma Louise på Ericas systers studentmottagning och sen på på kvällen åkte vi till rålis och var med massa från klara där, lite senare förflyttade vi oss till långholmen men åkte hem ganska fort efter det. 
I torsdag var jag med Erica och Emma Louise på kvällen och vi chillade lite på en brygga i närheten där lollan bor.
Sen igår var jag på studenmottagning typ hela dagen så jag hann inte göra så mycket annat än det.
Idag har jag inte hunnit bestämt vad jag kan tänkas göra men vi får väl seee :)
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0