26 maj

Hej.
Jag skulle i princip kunna dö för att jag är så trött just nu, hjälp alltså. Iallafall så har jag haft fullt upp hela dagen. Dagen började med frukost i solen på balkongen med Jasmine, det var skönskönt.
Efter de gjorde jag mig i ordning för att åka till mormor och morfar för att fika, precis som alla andra mor/fars dagar. Jag somnade i deras soffa efter fikat och hade tydligen både dreglat och snarkat haha ja ni kan ju bara föreställa er. Väl hemma gick vi och köpte thaimat och jag har fortfarande matkoma efter middagen och tvivlar på att jag någonsin kommer bli hungrig igen. Nu måste jag plugga inför samhällsprovet vi ska ha imorgon, D:
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0