gw

Har alldeles för mycket saker att göra just nu därför bloggar jag så dåligt. Men det är bara en vecka till med hårt arbete sen är det inte långt ifrån lov. Har nog aldrig längtat så mycket efter ett lov som jag gör just nu, därför hoppas jag på att det här sommarlovet kommer blir toppen :))
Lite snabb update från mig, har nyss skrivit klart mitt svenska manus och efter maten ska jag börja med naturkunskapen. Har varit en ganska lugn dag i övrigt med sovmorgon och massa. 
Efter skolan hände lite ruliga saker på hemvägen och vi såg bla världens finaste kille! En riktig Lejo GW. (lejo = snygg kille, GW = Leif GW Persson = cool kille)
På första bilden ser ni mig göra en typical crocket pose när han ser fia och den andra bilden är när fia ser ett dat ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0