20-22

Här kommer en liten summering av helgen.. I fredags efter skolan åkte vi först till donken och satt där i några timmar. Vi väntade nämligen in tiden eftersom vi hade bestämt oss för att åka och se Darin på grönan. Det var faktiskt en väldig rolig trip, är inte Darins största fan men det var både kul och underhållade :) 

Lördagen började ganska segt och jag satt mest och spenderade förmiddagen framför netflix. Lite senare på kvällen blev jag bjuden på fekkepekke av min storebror så tog med mig EL, och fia och sen åkte vi dit. 
 
Och idag har jag jobbat från 15-18 och ganska nyligen kommit hem till pappsen.
Rolig och händelserik helg förövrigt så känner att jag utnyttjat dagara väl :)))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0