25 september

Hej.
Eftersom det var ett antal dagar sedan vi skrev här så tänkte jag berätta om det som hänt sen sist.
Vi har haft matteprov i andragradsfunktioner vilket verkligen inte är min grej, å andra sidan är matte väldigt sällan min grej. Alltså kan man sammanfatta det som att det får gå som det går.
Vi har fått veta att vi ska åka till Riga med vår Etnicitet och kulturmöten-kurs men sååklart så ska resan krocka med min och Chasses London resa så vi har ingen möjlighet att följa med, vår vanliga tur kan man säga :)))).
Och slutligen idag så har vi haft skolfoto, och efter det 11-12 gånger som jag har tagit skolfoto tidigare så har jag inga vidare förväntningar på bilderna, då jag vet hur det har slutat alla andra gånger.
Nu måste jag återgå till min psykologianalys för den kommer inte skriva sig själv.
 
/S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0